
شرایط استفاده از گارانتی
شرایط گارانتی به مشتریان برای رفع هرگونه مشکل یا عیب محصول توسط سایت اطمینان میدهد که در این مطلب به برخی از نکات کاربردی در شرایط گارانتی ارائه شده است.با اجرای سامانه جامع گارانتی و خدمات,سایت ها از این پس ملزم به ارائه خدمات پس از فروش طبق قواعد گارانتی هستند و گارانتیکنندههای غیرمعتبر هم معرفی شدهاند.
گارانتی کالای برقی (الکتریکی) و الکترونیکی نیز بسته به نوع کالا برای برخی از کالاها از لحظه تولید، آغاز میشود و گارانتی یک دسته از کالاها از زمانی که لوازم برقی (الکتریکی) و الکترونیکی خریداری میشود آغاز می شود.
مدت زمان گارانتی
مدت زمان گارانتی محصول از تاریخ خرید به مدت [مدتزمان مشخص، مثلاً ۱۲ ماه یا ۲۴ ماه] است. این مدت در فاکتور خرید یا سایت خرید قید شده است. لطفاً حتماً مدارک خرید را تا پایان دوره گارانتی نزد خود نگه دارید.
پوشش گارانتی
گارانتی شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب ناشی از مشکلات تولید یا عملکرد نامناسب محصول میباشد. موارد زیر تحت پوشش گارانتی قرار میگیرند:
- خرابیهای فنی ناشی از مشکلات تولیدی.
- عملکرد نادرست دستگاه در شرایط استفاده عادی.
- قطعاتی که طبق قرارداد گارانتی قابل تعویض هستند.
شرایط استفاده از گارانتی
برای بهرهمندی از خدمات گارانتی، رعایت شرایط زیر الزامی است:
- ارائه جعبه محصول خریداری شده .
- استفاده صحیح از محصول مطابق دستورالعملهای ارائهشده توسط سازنده.
- عدم انجام تعمیرات توسط افراد یا مراکز غیرمجاز.
- گارانتی محصول خریداری شده باید توسط فرد خریداری شده در سایت ثبت شده باشد.
شرایط خارج شدن کالا از گارانتی
شرایط خارج شدن کالا از گارانتی: موارد زیر باعث لغو گارانتی میشوند و خدمات تحت پوشش گارانتی ارائه نخواهند شد:
- آسیبهای ناشی از استفاده نادرست، ضربه، سقوط یا ورود مایعات به دستگاه.
- دستکاری یا تعمیر محصول تنها توسط فرد طراح یا تولید کننده یا سازنده محصول مجاز است در غیر این صورت فاقد گارانتی خواهد بود.
- خرابی ناشی از حوادث طبیعی (سیل، رعد و برق ، زلزله، آتشسوزی و غیره).
- پایان یافتن مدت گارانتی تعیین شده که از قبل توسط فرد خریدار در سایت ثبت شده است.
تغییرات ظاهری (مانند نوسان برق یا بالا و پایین رفتن ولتاژ یا کشیدن جریان بیش از حد مجاز خارج از مشخصات و عملکرد محصول).